rtk romania, subsidiara locală a rtk international, cu o reţea de peste 3.000 de agenţii de turism afiliate în străinătate, anunţă oficial deschiderea activităţii pe piaţa turistică din România. rtk romania se va concentra pe vânzările B2B şi vrea să încheie în următorii doi ani circa 200 de parteneriate cu touroperatorii şi cu agenţiile de turism din Romania. rtk nu funcţionează ca un touroperator, ci ca o asociaţie de turism care reprezintă interesele agenţiilor de turism în relaţia cu touroperatorii şi cu furnizorii internaţionali.
”rtk romania, subsidiara locală a rtk international (cu o reţea de peste 3.000 de agenţii de turism afiliate în străinătate), anunţă oficial deschiderea activităţii pe piaţa turistică din România. Cu o echipă care are o experienţă vastă în industria turismului, rtk romania îşi propune să aducă servicii inovatoare şi să sprijine agenţiile de turism locale în dezvoltarea parteneriatelor şi…