Fotografie de la Mike Bird, Pexels
Titi Aur, expert în conducere defensivă, scoate în faţă o problemă majoră de pe autostrăzile din România.
Acesta spune că accidentele rutiere din România nu pot fi reduse doar prin construirea de autostrăzi noi. De altfel, România pierde sume importante din PIB anual din cauza acestor evenimente.
“De la intrarea în ţară şi până la Lugoj, în medie cam la 300 metri, adică de 3 sau 4 ori pe kilometru, balustrada, stânga sau dreapta, este lovită şi nereparată. Asta îmi spune două lucruri. Pe de o parte că sunt multe accidente, lucru pe care nu îl vezi în alte ţări, în alte zone. Şi doi, că după ce a fost un accident, balustrada rămâne nereparată. Sunt locuri în care lipseşte de tot, locuri în care este deformată şi locuri în care este doar atinsă, împinsă un pic.
Ce înseamnă balustradă nereparată? Ne arată cam cum ştim noi să circulăm pe autostradă. Statul a făcut-o şi noi ne ducem…